Jak drony mění reklamní průmysl
Drony dnes neslouží pouze jako gadgety pro hračičky, vidět jsme je mohli také v rámci zahájení olympijských her v roce 2018, stále více se používají k natáčení nejrůznějších zajímavých záběrů, ale také pomalu mění svět reklamy. K čemu všemu je možné je dnes využít?
Jako nástroj k natáčení
Dron vám umožní natočit vaši reklamu kreativněji, z jiné perspektivy. Velmi často tak dokáže nahradit drahou techniku, která by byl potřeba k natáčení z výšky. Letecké záběry jsou nyní v marketingu dostupnější než kdykoli předtím.
Kostičky odleťte
Skvělé využití dronů pro „wow“ efekt ukázala také společnost Infinity, když v roce 2015 odhalovala svůj nový vůz Infinity QX30 za pomoci velkých kostek, ve kterých byly ukryté drony. Výsledek je úžasný:
https://www.youtube.com/watch?v=GE-E9CMizs0
O další skvělé představení v rámci automobilového průmyslu se postarala německá automobilka Volkswagen, když představovala nové elektrické crossovery.
https://www.youtube.com/watch?v=ex4ANnsFhOk
Létající reklamy
Billboardy u dálnic a silnic jsou již tak trošku přežitkem, proč se nesnažit i fyzickou reklamu cílit na konkrétní zákazníky, které chceme oslovit. Sloužit by k tomu mohly právě drony, které se již jako létající reklamy používají. Výhodou je, že dron může s létající reklamou odletět prakticky kamkoli.
Brání jen kreativita
Drony a možnosti jejich využití pro reklamu a marketing je nespočet. Velmi zjednodušeně se dá říci, že vás omezuje jen vaše vlastní představivost. Ať už využijete dron jako pomocníka pro natáčení, doručovací nástroj, létající reklamu nebo pro něj najdete jiné využití, to záleží zcela na vás. Rozhodně ale drony otevírají novou a vzrušující cestu pro tvůrce reklamy, marketéry a další lidi pohybující se nejen v této branži.
A na závěr, dávejte si pozor, ať nedopadnete jako tito nešťastníci: